Rabu, 11 November 2015

Toppers bulu tilam untuk All Seasons dan Sebab

Toppers bulu tilam untuk All Seasons dan Sebab

Apakah satu puncak tilam?

A puncak tilam pergi di atas tilam dan melindunginya daripada menanggung beban daripada beberapa faktor luaran. Ia memanjangkan jangka hayat tilam dan menambah kepada keselesaan pengguna. Ia datang dalam pelbagai bentuk, yang terdiri daripada kunci kira-perca ala mudah untuk satu puncak super selesa yang melindungi anda daripada hama, alahan, dan jangkitan kulit.

Anda mempunyai ternak diperbuat daripada kapas, busa memori dan bulu. Pilihan tempat puncak yang bergantung kepada kebimbangan anda kesihatan, tahap keselesaan, bajet dan pilihan rakan kongsi tidur anda. Semua faktor-faktor ini perlu diambil kira sebelum anda bercadang untuk membeli satu puncak.

Satu jenis yang berbeza yang ada, bulu tilam puncak memberi anda sokongan yang optimum dan keselesaan di tempat tidur. Sifat organik bulu adalah aset yang besar kerana ia memberi badan anda berehat yang dikehendaki masa yang sama melindungi alam sekitar pada masa yang sama.

Manfaat

Pertaruhan terbaik apabila ia datang untuk melindungi tilam anda dan memastikan bahawa anda mempunyai tidur yang lena adalah untuk meletakkan wang anda pada satu puncak bulu tilam. Ia mempunyai pelbagai kelebihan berbanding ternak tilam lain, kerana bulu mempunyai kelebihan yang unik:

Exteriors serat bulu menangkis air (hidrofobik), manakala hiasan dalaman yang menyerap air (higroskopik). Ini membolehkan ia menyerap dan memegang kelembapan badan anda tanpa menjejaskan tilam di bawahnya.
Bulu sebagai bahan tahan lama dan fleksibel, dan ia mengekalkan bentuk asalnya apabila ia dilipat atau diregangkan.
Ia juga mesra alam dalam bulu yang dihasilkan tanpa membunuh haiwan, dan ia adalah mudah untuk mengitar semula.
Selain itu, ia adalah kalis api dan terbakar dengan perlahan-lahan apabila terdedah kepada api.
Bertentangan dengan kepercayaan popular, bulu adalah bahan untuk semua musim. Ia membolehkan anda sentiasa panas semasa musim sejuk dan sejuk pada musim panas dengan menyerap kelembapan dan membolehkan badan anda untuk bernafas.
Oleh itu, satu puncak bulu tilam boleh dianggap sebagai pil tidur terbaik.

The Woolrest Double bulu bulu tilam puncak

Produk popular terdiri daripada dua jenis bulu Merino bulu dan bulu Downs. Walaupun bekas menjadikan puncak lembut dan selesa, yang kedua meningkatkan kekuatan pemulihan. Puncak itu gumpalan bulu domba dan disediakan dengan sokongan kapas untuk membuat ia tahan selama lebih daripada satu dekad. Jadi, kos produk itu hanya suatu dugaan yang membayar lebih daripada 10 tahun tidur yang baik.

Penjagaan dan Penyelenggaraan

Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa Woolrest Double bulu kering bersih sahaja, dan perkhidmatan pencucian kering tahunan adalah disyorkan. Jika puncak tilam menjadi basah, menyeka diri kelembapan yang berlebihan dan biarkan hingga kering di tempat yang teduh.

Bulu untuk semua musim

Apabila digunakan pada musim luruh dan musim sejuk sejuk, ia akan diletakkan di atas tilam dengan bahagian bulu menghadap ke atas. Apabila suhu mula mendaki pada bulan-bulan musim bunga dan musim panas, semua yang anda perlu lakukan adalah menghidupkan puncak yang lebih supaya tepi sokongan kapas menghadap ke atas.

Jadi, pada dasarnya, Woolrest Double bulu bulu tilam puncak adalah syiling kedua-dua pihak-kedua-dua manfaat tetapi tanpa sebelah flip.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar