Rabu, 11 November 2015

Red Raspberry - Membongkar Ciri-ciri penyembuhan Herb (Bahagian 2)

Red Raspberry - Membongkar Ciri-ciri penyembuhan Herb (Bahagian 2)

Artikel ini berkaitan dengan sifat-sifat penyembuhan raspberry merah dan cara-cara untuk menggunakan herba ini ketika berhadapan dengan pelbagai masalah kesihatan.

A teh yang diperbuat daripada buah-buahan dan daun merupakan ubat yang baik untuk menghilangkan sejuk. Di samping itu, ia boleh digunakan sebagai ubat perspiratory dan penyejuk dalam kes penyakit Influenza, radang saluran udara pernafasan dan sakit sendi kronik. Teh ini terbukti mengawal metabolisme, dan merawat sembelit akut dan kronik.
Jus buah-buahan dan menggunakan jus untuk berurusan dengan aterosklerosis, mengurangkan tekanan darah tinggi dan mencegah skurvi.
Buah-buahan yang digunakan untuk melegakan sakit perut dan meningkatkan fungsi jantung anda.
Air rebusan diperbuat daripada daun boleh digunakan sebagai ubat anti-radang dan astringen untuk merawat gastrik dan usus.
Daun segar dan merebus yang dibuat daripada mereka boleh digunakan secara luaran, dan juga, untuk memampatkan dalam kes penyakit kulit, buasir, gigitan serangga berbisa dan menyengat ular. Anda boleh menggunakan merebus sebagai minuman keras untuk berurusan dengan tekak radang dan angina. Satu penyerapan diperbuat daripada bunga raspberry boleh digunakan untuk memampatkan mata.
Bunga, daun dan puncak terbukti sangat membantu apabila berurusan dengan penyakit buah pinggang, buasir dan virus sejuk.
Wanita hamil tidak perlu menggunakan kuantiti yang banyak daun raspberry, dan tidak menggunakannya untuk masa yang lama. Ia adalah disebabkan oleh fragarine herba yang terkandung di dalamnya. Fragarine mampu merangsang awal buruh.
Raspberry termasuk dalam pelbagai ubat sebatian dan teh. Buah-buahan yang nutrien berharga termasuk dalam pelbagai hidangan dietetik dan minuman. Anda perlu menggunakan segar dan dipelihara buah-buahan, sirap, jem, buah rebus dan jus.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar