Rabu, 11 November 2015

Kuasa Penyembuhan Reiki attunement

Kuasa Penyembuhan Reiki attunement

Terdapat mungkin tiada rawatan untuk penyakit fizikal sebagai penyembuhan mengagumkan dicapai dengan attunement Reiki percuma. Reiki adalah satu amalan penyembuhan dengan kuasa cahaya rohani yang diperolehi daripada kuasa cinta dan ketenangan. Kuasa dicapai untuk menyembuhkan melalui meditasi dan amalan adalah satu topik kontroversi yang memenangi pendapat di kalangan pengamal barat kesihatan.

Walaupun tidak ada lagi data saintifik konkrit yang dicapai melalui attunement Reiki pencerahan memegang kredibiliti dalam memperbaiki keadaan pesakit kesihatan; terdapat bukti yang amat menggalakkan daripada orang yang beriman yang mengatakan kuasa Reiki telah melakukan keajaiban dalam kehidupan mereka.

Sejak masa penubuhannya lebih lima ribu tahun yang lalu, Reiki telah dipercayai menjadi keupayaan sangat didambakan untuk sembuh. Attunement Reiki dikatakan bertanggungjawab beratus - jika tidak beribu-ribu - kes jika tidak dapat diterangkan pembasmian menakjubkan dan hampir serta-merta daripada penyakit. Mereka yang telah mengalami penyembuhan Reiki telah menerima pakai kepercayaan dalam kuasa penyembuhan holistik.

Reiki secara meluas dipercayai memerlukan tahap yang tinggi kesedaran kepada kerohanian dan kebolehan untuk memahami apa yang - dalam erti kata - mungkin tidak mempunyai penerangan. Reiki simbolisme hanya boleh secara kasar diterjemahkan. Seperti bahasa di mana ia dilahirkan, Sanskrit, terdapat hampir tidak kata-kata yang cukup memadai untuk benar-benar menangkap intipati apa yang dinyatakan dalam watak-watak. Terdapat pemahaman yang mendalam tentang aliran tenaga kehidupan kita, dan hubungannya dengan alam semesta di mana kita merangkumi.

Reiki adalah sangat mendalam, sistem kepercayaan falsafah, yang pelaksanaan dibahagikan kepada banyak peringkat. Tahap Reiki attunement percuma kepada tubuh badan manusia adalah terhad. Terdapat 'preskripsi' Reiki kepada pelbagai gangguan emosi. Jenis-jenis penyakit, termasuk Schizophrenia dan lain-lain gangguan psikotik; dianggap dalam beberapa akar Reiki disebabkan oleh faktor-faktor dari kehidupan sebelumnya yang mempengaruhi. Itu, bagaimanapun, bergantung pada fakta bahawa ia adalah satu penyakit yang dengannya ditimpa dilahirkan.

Gangguan emosi yang mungkin berlaku di kemudian hari adalah disebabkan oleh roh-roh sakit reaksi bertentangan untuk sakit hati yang disebabkan oleh ketamakan duniawi dan dosa. Jenis-jenis penyakit yang disengajakan minda menjadi sembuh berbeza daripada yang disebabkan oleh penderitaan dibawa dari kehidupan masa lalu.

Selain Reiki mengambil tanggungjawab untuk beberapa kes yang paling melampau penyakit mental, terdapat juga kejadian di seluruh dunia pelbagai kekurangan fizikal setelah diterbalikkan. Terdapat pelbagai luas sumber yang menyediakan teknik attunement terperinci diilhamkan oleh Reiki digunakan untuk mengubati sakit gigi, gejala sejuk, dan lain-lain sebab semula jadi kesakitan.

Reiki telah digunakan selama berabad-abad sebagai salah satu kaedah penyembuhan yang paling mendalam yang pernah diketahui oleh manusia. Bagi kebanyakan besar yang mencemuh, terdapat jumlah yang sama orang yang beriman. Di antara orang-orang mukmin adalah orang yang kehidupan sebenar yang telah mengalami kuasa Reiki. Anda boleh menyiasat diri anda dalam talian, untuk melihat jika anda bersetuju dengan mana-mana daripada cita-cita prinsip yang menggariskan fizik kuantum asas yang telah membuat berjuta-juta penganut kuasa attunement Reiki percuma.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar