Kamis, 12 November 2015

Produk - Tukar Produk Anda, Jimat Keluarga Anda

Produk - Tukar Produk Anda, Jimat Keluarga Anda

Hampir semua produk di pasaran adalah satu pembohongan. Dusta A kerana sifat sebenar, bahan-bahan dan kesannya tidak dinyatakan. Jika anda tiba-tiba dapat melihat apa yang segala-galanya buat, dan kesan negatif jangka panjang pada badan, anda akan merombak kabinet serta-merta.

Kerana saya babi guinea utama saya, pengalaman panjang saya bukti saya. Daripada keperluan, dan pemahaman yang sihat bagaimana berdarah semua yang berbahaya seolah-olah menjadi, saya yang melampau. Jika anda tinggal di Planet Bumi, ia adalah mustahil untuk mengelakkan Bumi. Itu bukan apa yang saya bertujuan untuk mengatakan, tetapi ia sesuai. Tempat ini boleh membunuh anda jika anda hanya bersiar-siar mau tak mau ke mana-mana ol 'tempat dan makan apa-apa ol' perkara. Saya terpaksa menukar semua produk. Berikut adalah beberapa penggantian paling berkesan:

Gunakan Tom of Maine ubat gigi untuk berus gigi, tanpa fluorida, di dalam air tulen. (Jangan percaya gembar-gembur; fluorida adalah jumlah racun dan tidak boleh masuk ke dalam badan anda.) Basuh muka dengan air tulen sejuk dan sabun Ayurveda dan kering dengan kertas Generasi Ketujuh (tiada klorin atau peluntur). Tiada air paip!

Menggunakan kepala pancuran yang menghapuskan klorin dan cooties dari air paip, sekali lagi menggunakan sabun bukan paraben. Mengeringkan badan dengan Generasi Ketujuh tuala kertas. Melembap dengan Aqualin, yang merupakan salah satu produk terbaik di pasaran. Ia adalah bahan-bahan sahaja gliserin sayur-sayuran dan air khas. Ia sangat pekat, murah dan menakjubkan. Anda harus di Google ia; Saya mendapat lombong dari kedai makanan kesihatan tempatan.

Pakaian dan tuala hanya boleh dicuci di Castile sabun Dr Bronner, yang diperbuat daripada tumbuhan hem. Saya cuba untuk menggantung mengeringkan pakaian saya seberapa banyak yang mungkin, untuk mengelakkan ion positif yang dihasilkan oleh mesin proses pengeringan.

Maaf, tidak ada yang McD, Taco Bell, Jack, iklan nauseum. Walaupun Subway tiada organik. Jika saya mahu salad pasta, saya membeli lingkaran organik / pasta sayur-sayuran, brokoli organik, pimientos organik dan buah zaitun hitam dihiris, dengan Berpakaian Itali organik Sendiri Newman. Ia hanya perkara yang terbaik. Boleh dikatakan semua produk makanan mempunyai rakan sejawatannya organik, yang merupakan satu-satunya pilihan yang bijak.

Helaian anda tidur di atas? Pastikan mereka telah dibasuh di Castile sabun, supaya tidak meracuni anda pada waktu malam.

Mungkin tidak memukul semua - tetapi itu adalah satu hari dalam hidup. Anda akan menyaksikan pemulihan diri anda, dan pertumbuhan berterusan, dengan membuat perubahan ini. Anda benar-benar tidak mempunyai pilihan lain. Well, ya, kematian awal. Tukar produk anda - serta-merta mengubah hidup anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar