Rabu, 11 November 2015

Bagaimana Adakah Qigong Sihat? Rahsia Qigong Penyembuhan dan Mengapa Anda Perlu Belajar Qigong

Bagaimana Adakah Qigong Sihat? Rahsia Qigong Penyembuhan dan Mengapa Anda Perlu Belajar Qigong

Semasa Qigong amalan orang biasanya merasakan denyutan kuat darah di dalam badan mereka. Selalunya ia mengambil orang terkejut bagaimana panas mereka rasa selepas membuat hanya pergerakan tangan sahaja. Qigong bergerak banyak darah dan menjana banyak tenaga tanpa banyak pergerakan atau tekanan.

Selalunya orang bertanya, "Apakah itu tersumbat Qi?" Ia hanya sebuah kawasan kecil di mana darah tidak boleh pergi, atau kawasan di mana penyakit boleh berlaku. Sebagai contoh, sesetengah orang mungkin mempunyai simpulan dalam perut atau penghadaman yang tidak baik. Qigong biasanya memperbaiki keadaan ini. Darah boleh bekerja sendiri melalui ditutup kapilari apabila seseorang itu santai dan meningkatkan Qi di kawasan itu. Di mana sahaja pergi Qi, darah berikut. Normal orang yang sihat menggunakan kira-kira 60% daripada sistem peredaran darah. Apabila Qi kami meningkatkan peratusan ini juga naik. Aliran darah ke otak dan organ-organ adalah lebih baik; Oleh itu, kesihatan kita banyak manfaat. Aspek elektrik Qigong ke atas sistem saraf juga memainkan peranan.

Menggunakan teknik bernafas seperti kaedah sembilan nafas kita boleh mencipta getaran badan penuh yang semua orang boleh rasa. Ini impuls elektrik bergerak sepanjang sistem saraf dan memberi nafas baru kepada kita. Jadi bagaimana ini apa-apa yang berbeza daripada berjoging? Dalam Qigong badan benar-benar menyeronokkan, namun darah digerakkan mengalir kuat. Oleh kerana tidak ada tindak balas tekanan atau kortisol pelepasan, yang kontrak saluran darah, darah boleh memasuki kawasan yang mungkin telah disekat selama bertahun-tahun. Peredaran mikro ke dahi bertambah dan pencernaan bertambah baik. Bayangkan peredaran darah yang sama anda dapat daripada berjoging ... sambil berdiri masih benar-benar santai. Tiada latihan lain yang menawarkan tahap ini peredaran darah ke organ-organ & kelenjar. Bahu kaku berhati-hati ... Qi dan darah datang melalui.

Pengamal Penjagaan Kesihatan MEMANG perlu Qigong

Pengamal penjagaan kesihatan boleh mengelakkan diri daripada mendapat disalirkan dengan melihat banyak pesakit sakit. Ini adalah fakta bagi ramai ahli terapi dan jururawat yang saya hadapi. Setiap tahun kita melatih beratus-ratus jururawat berdaftar dan hampir semua daripada mereka mengadu bahawa mereka sentiasa berasa saliran yang baik. Selalunya terapi urut mengambil sakit-sakit badan pelanggan mereka. Manakala ini mungkin berbunyi karut saya memberi jaminan kepada anda fenomena yang nyata. Selalunya doktor yang pakar dalam aspek tertentu perubatan terdedah kepada tertentu "Maklumat Tenaga Isyarat" begitu kerap yang mereka berakhir dengan masalah yang sama mereka dikelilingi oleh. Apakah yang dimaksudkan dengan dukun buat? Dengan menggunakan Qigong seseorang dengan mudah boleh membersihkan tenaga mereka. Dianne Dougherty adalah seorang jururawat yang kita terlatih yang berkata, dia tidak lagi terjejas oleh tenaga orang lain selepas belajar Qigong. Sekarang dia mempunyai tenaga untuk menyelesaikan perubahan beliau. Beliau adalah khusus untuk amalan harian.

Qigong di Media

Dengan kehadiran yang semakin meningkat Qigong dalam media, saya rasa ia adalah masa yang singkat sebelum Qigong dianuti oleh penonton arus perdana Amerika. Terdapat beribu-ribu kajian saintifik yang menunjukkan Qigong telah membantu orang untuk menterbalikkan kanser, kencing manis dan penyakit jantung. Jika anda mahu membaca ini kajian saintifik melawat QigongInstitute.org mana anda boleh mencari pangkalan data terbesar kertas saintifik mengenai kesan Qigong ini.

Mengapa amalan di Kumpulan adalah KUNCI yang

Penyembuhan berlaku dalam Qigong apabila seseorang menimbulkan tenaga mereka cukup tinggi untuk menolak melalui tersumbat sistem saraf dan peredaran darah. Apa Qi menyentuh akan memberikan nafas baru olehnya, namun orang sering disekat dan dengan itu memerlukan tenaga yang lebih kuat untuk membersihkan paip supaya Qi / darah dapat beredar ke kawasan masalah.

Sesetengah sekolah mengajar bahawa orang memerlukan bantuan sarjana yang kuat untuk menghantar tenaga yang kuat untuk rangsangan awal. Selepas peribadi latihan dengan 7 peringkat tinggi Qigong tuan saya tidak percaya ini adalah benar. Cara yang paling berkesan untuk memulakan proses penyembuhan adalah untuk memasuki bidang tenaga kumpulan yang besar. Mereka tahu ia China apabila mereka berulang kali berkumpul 30,000 pada satu masa dan orang ramai bangun daripada kerusi roda. Saya melihat seorang jururawat bersara masukkan seminar Qigong kami pemurah walker. Pada hari ke-4 dia berjalan pusingan di dewan besar tanpa walker beliau.

Dalam kejujuran semua, Qigong adalah sangat berkuasa, tetapi ia adalah tenaga kumpulan yang bertukar ke dalam overdrive. Setiap orang mempunyai medan magnet. Apabila sekumpulan walaupun 3 orang berlatih bersama keputusan adalah atleast dua kali. Medan tenaga yang lebih besar dicipta daripada mana-mana kita boleh menjana pada kita sendiri yang amat besar acara Qigong. Berada dalam bidang tenaga kumpulan adalah cara yang paling cepat untuk mengalami kesan penyembuhan yang kuat Qigong dan melonjakkan perkembangan bertenaga seseorang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar