Rabu, 11 November 2015

Menyembuhkan Untuk berpeluh Tangan? Saya Tahu Dua!

Menyembuhkan Untuk berpeluh Tangan? Saya Tahu Dua!

Anda boleh melihat seluruh Internet untuk penawar untuk tangan berpeluh anda, tetapi saya tahu tiga yang benar-benar bekerja. Masalahnya ialah bahawa perkara ini begitu tepu dan asing sebelum ini, bahawa kebenaran REAL jarang melihat cahaya hari. Terdapat banyak laman web palsu di luar sana yang ditetapkan untuk hanya mengambil wang anda, dengan tiada penyelesaian sebenar untuk anda. Well, saya akan pergi ke menentang arus dan benar-benar memberikan anda beberapa maklumat sebenar mengenai perkara ini hari ini.

Pertama sekali, keadaan yang anda perlu dipanggil hiperhidrosis. Hiperhidrosis ditakrifkan sebagai satu keadaan di mana anda berpeluh lebih daripada tubuh anda memerlukan untuk peraturan suhu. Terdapat pelbagai jenis hiperhidrosis juga. Anda mempunyai hiperhidrosis palmar, atau peluh tangannya. Anda mempunyai hiperhidrosis axillary atau berpeluh ketiak. Dan anda mempunyai hiperhidrosis plantar, atau peluh berlebihan kaki. Ia adalah suatu keadaan sebenar dan terdapat rawatan sebenar untuk itu. Mereka yang terdiri daripada rawatan saintifik untuk eksperimen. Jadi tanpa berlengah-lengah lagi, mari kita bercakap tentang beberapa rawatan REAL untuk hiperhidrosis.

Rawatan # 1 - Pembedahan - Saya tahu, saya tahu. Saya perlu menyebut pembedahan terakhir, bukan? Juga biasanya saya akan, tetapi percaya atau tidak, pembedahan adalah rawatan yang satu yang mempunyai kadar kepuasan yang paling tinggi! Kenyataan yang benar. Pembedahan yang boleh menyelesaikan masalah ini khususnya dipanggil Endoskopi Thoracic simpatektomi, atau ETS untuk pendek.

ETS adalah prosedur di mana pengapit pakar bedah, "... simpul saraf toraks rantaian utama bersimpati yang berjalan di sepanjang tulang belakang." Bunyi betul rumit? Nah itu kerana ia adalah! Mereka pada dasarnya memusnahkan sebahagian daripada sistem saraf simpatetik anda untuk mengawal peluh berlebihan anda.

Sistem saraf simpatetik adalah salah satu sistem yang mengawal persekitaran dalaman badan anda. Tetapi ia benar-benar tumbuh ke dalam tindakan apabila masa tekanan belakang kepala hodoh mereka. Ia isyarat "melawan atau penerbangan" tindak balas badan anda. Semasa sambutan ini, badan anda akan menyediakan anda untuk melawan atau melarikan diri. Sama ada cara, anda akan berpeluh. Dengan memusnahkan bahagian-bahagian tertentu sistem, pakar bedah sebenarnya boleh mengawal berpeluh lebihan hiperhidrosis.

Terdapat beberapa bantahan terhadap rawatan ini. Tetapi statistik kadar kejayaan prosedur ini tidak boleh diabaikan. Terdapat menakjubkan 80% Kedudukan kepuasan di kalangan orang-orang yang mempunyai pembedahan. Seperti semua pembedahan, terdapat risiko yang terlibat. Tetapi jika anda berasa seperti ini adalah sesuatu yang anda akan berminat, saya syorkan anda berbincang dengan doktor keluarga anda terlebih dahulu.

Rawatan # 2 - Botox - Ya, saya berkata Botox! Percaya atau tidak, Botox telah melihat beberapa kejayaan dalam merawat hiperhidrosis. Ia terutamanya digunakan dalam rawatan hiperhidrosis axillary, atau berpeluh ketiak. Seperti rawatan, ia mempunyai ia kelemahan.

Kelemahan utama Botox adalah bahawa ia hanya berfungsi selama kira-kira 9 bulan, dan kemudian anda perlu kembali untuk rawatan lain. Rawatan tidak murah! Jadi bersedia untuk keluar uang beberapa dolar!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar